khiyanat







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





به گوشت میرسه

 

به گوشت میرسه روزی که بعد از تو چی شد حالم...

نمیدونم از کدوم قصه بگم واسه چشمات که دلربا شد.دله من اسیر شد و دل تو کَنده شد.نمیدونم چی شد که از عشقم بریدی.شاید قسمت این بود که دلتنگ خاطرات شم.

یادته کُنج حیاط سرت رو شونه هام بود

یادته چشم نازت همش توی چشمام بود.یادته دستای گرمت پوشش غربت سردم بود.دله من تورو میخواد 

میگن سنگ شدم ولی خبر ندارن گوشه چشم تو روانم میکنه.نمیخوای بگی کجایی؟دله من تنگه برات

هنوز به پات نشستم بدون رفتن.حس یکباره ی دستات دلم رو خراب کرده

میخونن میگن زشته چشمات زشته حرفات زشته دل من یه زیبا داره 

مثل تو زیاده اما دل من یه تکسواره

میدونی بریده دلم؟میدونی کلافه شد سرم؟پس کجایی؟

نیستی خودت.دلم به روحت خوشه.اونم نیست باشه قبول یادت چی؟فکرت چی؟دلتنگی های هر شب چی؟اشکای هر ساعت چی؟

7 سال قحطی و نعمت با هم خدایا 

دلت اروم شده یارم دله من چی؟

تنهام تنهای تنها 




[+] نوشته شده توسط milad.amiri در 10:22 | |